вівторок, 29 травня 2018 р.

Сервіс для якісної журналістики

В кінці травня платформі для спілкування журналістів та експертів HelpSMI виповнюється рівно півроку. За цей час власники програми, представники ЗМІ та експертної спільноти мали
можливість протестувати інноваційний для українського ринку сервіс та оцінити переваги
використання технологій у щоденній роботі.
Програма, про яку йде мова, працює наступним чином. Журналіст створює матеріал, скажімо, на тему корупції в медичних закладах. Його стаття майже готова, але бракує коментаря експерта.
Замість того, щоб шукати електронні адреси підходящих людей та писати десятки листів в надії отримати бодай одну компетентну відповідь вчасно, журналіст створює інформаційний запит та одним кліком надсилає його мережі експертів HelpSMI, які при реєстрації визначили категорії “Корупція” та “Медицина” сферами своєї компетенції. В кого є інформація, бажання і час відповісти – відповідають. Журналісту залишається ознайомитися із запропонованими коментарями й обрати найкращі для матеріалу.

Можливостями HelpSMI радо користуються радіостанції й телеканали, знаходячи нових героїв для ефірів передач чи коментаторів поточних подій. Надзвичайно корисним сервіс є для видань, які регулярно проводять бліц-опитування або знаходяться у пошуку колумністів.
“Переважна більшість журналістів, які познайомилися на практиці із можливостями HelpSMI,
перетворилися на наших постійних користувачів.” – говорить засновниця сервісу Анастасія
Ширіна. “Ми стали конкурентною перевагою тих засобів масової інформації, які слідкують за
новинами медіа-ринку та не бояться інновацій”.
З моменту старту роботи, до HelpSMI приєдналося більше 1700 користувачів. Було створено 385 інформаційних запитів. За статистикою, 93% питань знаходять відповіді належної якості та у встановлені журналістом терміни.
Найбільш обговорюваними темами наразі є політика, українське законодавство, автомобілі, медицина, психологія, релігія та питання міграції українців за кордон.
Співпраця з українськими ЗМІ цікава переважній більшості експертів. Людям подобається ділитися знаннями, бачити своє ім’я (чи назву компанії) у популярних матеріалах.
Засновники поспілкувалися із декількома активними експертами, коментарі яких доповнюють статті провідних інформаційних агенцій країни, аби з’ясувати, чи дійсно запропонована модель сервісу є вигідною для них.
Ось що відповіла Вікторія Ковальчук, партнер юридичної фірми ESQUIRES, адвокат, медіатор:
“Сервіс HelpSMI – дуже на часі! Обраний засновниками формат спрацював, на мою думку, на всі 100. Власне тепер є гарна можливість отримати цитату чи цілий коментар у гарних ЗМІ
незалежно від наявності “особистих контактів”.
Олександр Рябцев, ІТ підприємець: “HelpSMI дозволяє з легкістю отримувати запити на
коментарі від журналістів і ділитися експертизою, вибудовуючи власний бренд, як експерта.
При цьому кількість запитів доволі значна. Відтепер тільки від вас залежить, як часто ваше
ім’я лунатиме в Інтернеті чи в ефірах передач.”
А ось що говорить про сервіс редакція видання Na Chasi: “HeplSMI для нас – необхідний
інструмент та помічник, який ми вже звично використовуємо для бліц-опитування експертів,
де збирається багато різних точок зору щодо одного питання. HeplSMI суттєво заощаджує
наш час, оскільки пошук експертів і очікування відповіді на електронні листи – справа не з
легких. Раніше ми саме так і робили. Тепер достатньо просто лишити запит зранку, а ввечері
вже можна публікувати готове опитування.”
“HelpSMI для мене – це вже «чарівна паличка», яка дає можливість оперативно зібрати
експертні коментарі. В прямому сенсі рятує мої дедлайни. Плюс, розширює перелік спікерів –
замість того, щоб вкотре телефонувати по коментар умовному «Пупкіну», створюю запит на
платформі.” – коментує свій досвід використання сервісу Ірина Шевченко, оглядач УНІАН. Євген Шишацький, кореспондент Liga.net, відзначив, що, попри специфічну тему та жорсткий дедлайн, вони з колегою у дуже стислий період часу отримали одразу сім коментарів для статті завдяки створенню запиту на HelpSMI.
Опубліковані на сайті історії успіху свідчать про те, що послугами HelpSMI активно користуються
не тільки широковідомі ЗМІ, але також молоді проекти і регіональні інформаційні агенції.

Приєднуйтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар