вівторок, 15 травня 2018 р.

Гендерна рівність залежить від громадян

В нашому житті "ховаються" стереотипи щодо ролі жінок, та чоловіків. Малеча їх пізнає від дорослих. Часто-густо медіа поширюють в матеріалах, а реклама в своіх продуктах - сексизм. Регіональна конференція "Гендерна рівність у медіа та рекламі", яка пройшла в Одесі зібрала експертів та громадськіх активісто(к)в. Журналістів, доречі більше підтягнулось з Миколаєва. Проект "Свобода медіа в Украіні" запропонував до застосування стандарти Ради Європи та Європейського Союзу, щоб покращити свободу, незалежність та плюралізм сучасних українських медіа.

Народна депутатка Ірина Суслова, голова підкомітету з питань гендерної рівності і недискримінаціі Комітету ВРУ з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин доповіла які законопроекти готують щоб покращити гендерну рівність. Одеські громадські активістки трохи "покатили бочки" на недолугих журналістів. Рекламісти запропонували ввести професійну оцінку випадків сексізму в рекламі. Хоча б я запропонував ім не доручати підліткам "верстати" рекламні блоки, може тоді оголені дівчата зникнуть в рекламі бетону.
Європейські фахівці з Офісу Ради Європи запропонували короткий підручник "Гендерна рівність", який може допомогти кожному автору "стежити за язиком"!
Наведемо декілька порад:
Людське тіло - не рекламний інструмент. Людина не може ототожнюватися із товаром чи бути прикрасою.
Уникайте зображень лише частин тіла (грудей, ніг, стегон тощо без обличчя людини) з метою акцентування уваги на сексуальності.
Не толеруйте насильство, особливо щодо жінок чи дітей, в жодному разі не використовуйте зображення сцен насилля, тортур, асоціальноі поведінки, агресії або нетерпимості.
Можно ще запам'ятати що сексизм - це концепція і практика дискримінації (приниження гідності) людини за ознакою статі.
В.Головченко

Немає коментарів:

Дописати коментар