четвер, 5 квітня 2018 р.

Культурні інвестиції для щастя

У Львові у межах проекту “Містки громадської активності” відбувся Інвестиційний ярмарок культурних та креативних індустрій. Захід зібрав близько 140 підприємців та фахівців з креативної сфери.
За словами керівника ЛМГО “Центру культурного менеджменту” Ігоря Савчака, креативні індустрії як нові можливості для вимушених переселенців були обрані не випадково. “Ми хотіли показати, що креативні індустрії – це чудовий спосіб відкрити власну справу. Не треба багато грошей на те, щоб купити цінне обладнання чи орендувати велике приміщення. Для початку достатньо креативної ідеї, реалізація якої потрібна людям”.
Суворе журі
Богдан Шумилович з Центру міської історії що робив "надихаючий" пролог, слушно зацитував Сковороду : "Щасливий той, хто робить те, що любить".



Розкріпачення людської ініціативи, це сьогодні надзавдання місцевого самоврядування по всіх громадах Украіни. А створення комфорту на теріторіі - основний фокус уваги місцевого менеджменту. Тут не треба великих коштів, треба уважне ставлення до пропозицій, та широке поширення інформаціі. Ну і вміння самих підприємливих людей створювати мікрокоманди для втілення мрій. "Достойне і щасливе життя"- це питання над яким працював ще Аристотель, а творча діяльність від древньої Греції сприяє перетворенням найліпше.


Чад Зоратлі, засновник проекту “Night ambassadors” (Львів), наголосив учасникам ярмарку на тому, як важливо співпрацювати із іншими, навіть в суворих умовах бізнесу. “Коли я приїхав до Львова (з Греції ) вісім років тому, я старався зі всіма дружити, вивчив українську мову і відразу шукав однодумців. У бізнесі, особливо у креативному, не можна працювати наодинці. Я часто бачу, що український бізнес не звик до синергії, але є позитивні тенденції”.


В Миколаєві ще у 90-ті був такий собі американській ресторатор-виконавець Стивен Вінгейт, який побудував бізнес, створив чудову гостинну атмосферу музичного ресторану, навіть переміг разом з об'єднанними журналістами "гідру" бюрократів, але потім програв бізнес-змагання. Наразі зараз у Львові як "чудо пігулки" пропонують працювати у форматі “Win-Win” та постійно готові до співпраці та обміну досвідом із колегами з інших регіонів”.

Було цікаво почути як міська креативна команда Львова "піднімає" культурну роботу у віддаленому спальному мікрорайоні Сихів, де поки нема що робити туристам, чарівним образом змінившим це місто.



Окрім обговорень, під час заходу 19 підприємців із числа вимушених переселенців презентували у форматі пітчингу свої бізнес-проекти. За результатами пітчингу незалежне журі обрало 6 проектів, які отримають гранти на розвиток свого бізнесу. Серед підтриманих проектів представники різних напрямків креативної сфери: виготовлення дерев’яних виробів, велокав’ярня, вироби із войлоку та інші.
Окрім пітчингу бізнес-проектів (19), говорили і про можливості подальшої підтримки проектів. Менеджерка із комунікацій Програми “Креативна Європа” Ксенія Калина розповіла про написання проектних заявок та пошук партнерів. А Ксенія Казакова, менеджер проектів краудфандингової платформи “Na-starte”, консультувала учасників щодо того, як правильно використовувати інструменти краудфандингу для розвитку своїх проектів. Був навіть презентований молодий місцевий коворкінг ОК factory. Но ще більше було знайомств між українцями з різних країв.

Може з"являться креативні проекти?
В.Головченко. 
Фото надані організаторами.



Організатори Інвестиційного ярмарку культурних та креативних індустрій – Львівська міська громадська організація “Центр культурного менеджменту”. Захід відбувся у межах проекту “Містки громадської активності” за фінансування Європейського Союзу.

Немає коментарів:

Дописати коментар