Сучасний театр сьогодні застосовує великі можливості які надають високі технології. Втім, в Україні - це трапляється фрагментарно. Для того, щоб бути ефективним користувачем, потрібно завжди вдосконалюватися та опановувати нові технології.
Саме під таким гаслом з 5 лютого по 12 березня 2018 року за підтримки Національної спільки театральних діячів України відбулась серія вебінарів “Цифрові можливості для театрів”. Кожного тижня минулий місяц просунуті театральні діячі вмикали веб-траснляцію та опановували нові цифрові навички. Автор та ведучий – Богдан Головченко, керівник літературно-драматургічної частини
в Миколаївському академічному українському театрі драми та музичної комедії.
Богдан Головченко прокоментував потребу такого проекту вичерпно і просто:“Головне у цьому проекті – зацікавити цифровими можливостями діячів українського театрального простору”.
Серія складалася з 6 вебінарів. Тривалість кожного в середньому 30 хвилин. Щоразу в прямих ефірах розглядалися нові питання: менеджмент, маркетинг, комунікація, автоматизація бізнес-процесів, зміцнення якості взаємодії команд.
Вебінар №1. Trello як інструмент планування.
Цифрові інструменти дають велику мобільність коли потрібно оперувати значними обсягами інформації. Trello – цифрова дошка, що втілює методологію канбан і дозволяє комунікувати, планувати діяльність, збирати та оброблювати ідеї в команді. Цей гнучкий сервіс дозволить мати централізований доступ до знань та тримати в курсі подій всіх учасників проектів.
Театрам та окремим проектам Trello дає можливість ефективно працювати у команді незалежно від того, де знаходяться її учасники.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=TY8aLYrMJPc
Вебінар №2. Google продукти для театру.
З тотальним проникненням Інтернет-покриття митці отримали змогу відмовитися від значних об’ємів паперу та зайвих дій. Хмарні продукти компанії Google дозволяють створювати, оброблювати, зберігати та поширювати багато видів мультимедійної інформації (текст, графіка, фото, відео, аудіо, 3D). Маючи на озброєнні широкий спектр інструментів для планування та комунікації, ми можемо сфокусуватися на процесі створення сучасного культурного продукту, замість того щоб витрачати час на підтримку старих методів.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=bIFZs1AVdhQ
Вебінар №3. Google Analytics, Google Alerts, Google My Business.
Цифрові перетворення – не лише електронний документообіг. Бізнес (театри в нашому випадку) отримав отужні засоби як для взаємодії з глядачам через пошукові мережі, так і для відслідковування поведінки відвідувачів їхніх сайтів.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=h_cyxq1yqLM
Вебінар №4. Маркетинг театру в соціальних мережах. 26 лютого 2018
Багато користувачів, особливо молодь, проводить час в соціальних мережах. Як театри можуть знаходити там свою аудиторію та доносити до неї інформацію про себе? Про це та деякі загальні питання маркетингу в соціальних мережах ми говорили на цьому вебінарі.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=3hwUVV5vKr8
Вебінар №5. Email розсилки. Концепція, стратегія, інструменти.
Електронна пошта – один з перших видів цифрової комунікації. Театр може використовувати електронну пошту не тільки для спілкування з глядачами, а й для перетворення їх у своїх агентів впливу. Як? Детальніше у цьому вебінарі.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=U2vuAYJl7m0
Вебінар №6. Appear.in, IFTTT, RealtimeBoard та інші інструменти автоматизації
Щодня в мережі виникає багато стартапів. Деякі з них допомогають проектним менеджерам, дизайнерам, маркетологам та продюсерам краще співпрацювати. Такі інструменти не потребують великих інвестицій часу на вивчення та фінансів на придбання ліцензій, але вони стануть в нагоді у будь-якому театральному проекті.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=9fBC_DKTgVk
Загалом в проекті взяли участь 56 учасників з багатьох міст України.
Основний акцент всіх вебінарів: театральні діячі можуть стати гнучкими, ефективними та відкритими для світового культурного ринку. Для цього є всі передумови. Согодні застосування IT в театрі можливо далеко не тільки для продажу квитків, але до сих пір не всі украінські театри продають на свої квитки в Інтернеті. Потрібно тільки зробити перший крок до цифрових можливостей…
В.Нікольскій.
Саме під таким гаслом з 5 лютого по 12 березня 2018 року за підтримки Національної спільки театральних діячів України відбулась серія вебінарів “Цифрові можливості для театрів”. Кожного тижня минулий місяц просунуті театральні діячі вмикали веб-траснляцію та опановували нові цифрові навички. Автор та ведучий – Богдан Головченко, керівник літературно-драматургічної частини
в Миколаївському академічному українському театрі драми та музичної комедії.
Богдан Головченко прокоментував потребу такого проекту вичерпно і просто:“Головне у цьому проекті – зацікавити цифровими можливостями діячів українського театрального простору”.
Серія складалася з 6 вебінарів. Тривалість кожного в середньому 30 хвилин. Щоразу в прямих ефірах розглядалися нові питання: менеджмент, маркетинг, комунікація, автоматизація бізнес-процесів, зміцнення якості взаємодії команд.
Вебінар №1. Trello як інструмент планування.
Цифрові інструменти дають велику мобільність коли потрібно оперувати значними обсягами інформації. Trello – цифрова дошка, що втілює методологію канбан і дозволяє комунікувати, планувати діяльність, збирати та оброблювати ідеї в команді. Цей гнучкий сервіс дозволить мати централізований доступ до знань та тримати в курсі подій всіх учасників проектів.
Театрам та окремим проектам Trello дає можливість ефективно працювати у команді незалежно від того, де знаходяться її учасники.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=TY8aLYrMJPc
Вебінар №2. Google продукти для театру.
З тотальним проникненням Інтернет-покриття митці отримали змогу відмовитися від значних об’ємів паперу та зайвих дій. Хмарні продукти компанії Google дозволяють створювати, оброблювати, зберігати та поширювати багато видів мультимедійної інформації (текст, графіка, фото, відео, аудіо, 3D). Маючи на озброєнні широкий спектр інструментів для планування та комунікації, ми можемо сфокусуватися на процесі створення сучасного культурного продукту, замість того щоб витрачати час на підтримку старих методів.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=bIFZs1AVdhQ
Вебінар №3. Google Analytics, Google Alerts, Google My Business.
Цифрові перетворення – не лише електронний документообіг. Бізнес (театри в нашому випадку) отримав отужні засоби як для взаємодії з глядачам через пошукові мережі, так і для відслідковування поведінки відвідувачів їхніх сайтів.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=h_cyxq1yqLM
Вебінар №4. Маркетинг театру в соціальних мережах. 26 лютого 2018
Багато користувачів, особливо молодь, проводить час в соціальних мережах. Як театри можуть знаходити там свою аудиторію та доносити до неї інформацію про себе? Про це та деякі загальні питання маркетингу в соціальних мережах ми говорили на цьому вебінарі.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=3hwUVV5vKr8
Вебінар №5. Email розсилки. Концепція, стратегія, інструменти.
Електронна пошта – один з перших видів цифрової комунікації. Театр може використовувати електронну пошту не тільки для спілкування з глядачами, а й для перетворення їх у своїх агентів впливу. Як? Детальніше у цьому вебінарі.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=U2vuAYJl7m0
Вебінар №6. Appear.in, IFTTT, RealtimeBoard та інші інструменти автоматизації
Щодня в мережі виникає багато стартапів. Деякі з них допомогають проектним менеджерам, дизайнерам, маркетологам та продюсерам краще співпрацювати. Такі інструменти не потребують великих інвестицій часу на вивчення та фінансів на придбання ліцензій, але вони стануть в нагоді у будь-якому театральному проекті.
Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=9fBC_DKTgVk
Загалом в проекті взяли участь 56 учасників з багатьох міст України.
Основний акцент всіх вебінарів: театральні діячі можуть стати гнучкими, ефективними та відкритими для світового культурного ринку. Для цього є всі передумови. Согодні застосування IT в театрі можливо далеко не тільки для продажу квитків, але до сих пір не всі украінські театри продають на свої квитки в Інтернеті. Потрібно тільки зробити перший крок до цифрових можливостей…
В.Нікольскій.
Немає коментарів:
Дописати коментар