Нарешті! Центр «Нова Європа» та Фонд ім. Фрідріха Еберта спільно з соціологічною компанією GfK Ukraine провели соціологічне опитування української молоді – «Українське покоління Z: цінності та орієнтири».
Вибірка складає 2000 респондентів у віці 14-29 років та є репрезентативною населенню України (окрім АР Крим та непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей). Окрім цього, було проведено чотири фокус-групи у Львові, Одесі, Харкові та Чернігові.
«Результати цього опитування, що дають можливість вписати погляди та оцінки молоді у загальноєвропейський контекст, інколи досить суперечливі, зовсім не чорно-білі, назвемо це сірою зоною», – розповідає директор регіонального представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг.
Згідно з опитуванням, найбільшими важливими цінностями молоді України, є вірність, дружба та свобода. Обираючи серед різних пріоритетів, респонденти відзначили також важливість бути політично та громадсько активним/ою. Для 24% респондентів це важливо брати участь в громадських ініціативах.
Вибірка складає 2000 респондентів у віці 14-29 років та є репрезентативною населенню України (окрім АР Крим та непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей). Окрім цього, було проведено чотири фокус-групи у Львові, Одесі, Харкові та Чернігові.
«Результати цього опитування, що дають можливість вписати погляди та оцінки молоді у загальноєвропейський контекст, інколи досить суперечливі, зовсім не чорно-білі, назвемо це сірою зоною», – розповідає директор регіонального представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг.
Згідно з опитуванням, найбільшими важливими цінностями молоді України, є вірність, дружба та свобода. Обираючи серед різних пріоритетів, респонденти відзначили також важливість бути політично та громадсько активним/ою. Для 24% респондентів це важливо брати участь в громадських ініціативах.
"Хмарочос".
Немає коментарів:
Дописати коментар