середа, 13 вересня 2017 р.

Осучаснення держслужби починається з директоратів

Реформа державного управління, яку  почали  минулого року, дісталась Кабміну. Задум в тім, щоб в міністерствах не гроші бюджету перерозподіляли, чи вказівки численим держпідприємствам, які не виробляють національний продукт, як судозавод в Миколаєві на берегах Інгулу, а виробляли політику. Що це?

Постраданській стиль управління: хто що з політиків скаже - те виконує державний виконавець. А тепер, треба вибирати напрямок роботи. Чому такий чи інший розвиток подій, після аналізу, та комунікацій з цільовими аудиторіями. В бізнесі - це вже є, а в держуправлінні, ще треба застосувати.

Єфективний уряд - повинен розуміти стан справ в сфері відповідальності, наприклад в освіті, та медиціні, та комунікувати з стейкхолдерами, вибирати варіанти вирішення, втілювати в життя! Публічно обговорювати з громадянами.

Хто це зможе робити?

Часу думати в сьогоднішніх міністерствах немає. Не густо й виконавців. Вирішили "запустити" нових управлінцев для кадрового оновлення, в них - нові структурні обовязки без адміністративної роботи. Завдання - робити аналіз, комунікацію і підготовку стратегії розвитку!

Для цього в 10 міністерствах с вересня розпочинають функціонувати директорати. Разом з новими дерслужбовцями, старі мають право на участь в конкурсах. 1000 фахівців чекає структура нових підрозділів Кабміна.

Конкурс розпочався, можно подаватись! Кваліфікаційні вимоги змінились. в кожному міністерстві плануються по 5-6 директоратів. Оклади підвищені: від 30 до 45 тисяч гривень. Гроші на це до 2020 року надає Єврокомісія. Для генеруючих нову політику - це нормальна зарплатня. Залишається питання: що робити з 70% сьогоднішніх співробітників міністерств, які за оцінками міжнародних експертів з кадрових питань, працюють як обслуговуючий персонал адміністративних процесів?! Папірці творять, дозволи надають, чи не надають, корумпуються...
Дуже не хотілось би щоб ці "герої" вчорашних "п"ятирічок" затромбували реформу держуправління.
С.Лиманов.



Немає коментарів: