Днями у Херсоні пройшов 2-й тренінг для активістів, що проживають на підконтрольних Україні територіях Донецької та Луганської областей.
Цей тренінг став продовженням навчання відібраних учасників у III Школі гіперлокальних ком'юніті медіа, що проводиться Фондом "Об'єднання" в рамках програми "Громадський голос Сходу" за підтримки Посольства США в Україні.
Учасники дізнались про методи монетизації своїх медіа, а також яким чином вибудовувати відносини з рекламодавцями, які є методи взаємодії з ними, як правильно побудувати цінову політику для реклами. На практиці провели відео зйомку та монтаж, разом з тренером розібрали основні програмні засоби як для персонального комп’ютера так і для мобільних пристроїв обробки та монтажу відео.
Також було практично розглянуто приклади успішних кейсів SEO оптимізації локальних сайтів, які займають перші місця у Google-пошуку, при цьому не витрачаючи кошти на рекламу (чиста SEO оптимізація), були дані конкретні мета теги, на які слід звертати увагу при редагуванні та створенні сайтів, написанню текстів, новин, а також дані деякі онлайн інструменти для аналізу веб-сторінок на щільність ключових слів у текстах.
Окрім цього, в якості інструмента по залученню ком’юніті до співпраці, практично було розглянуто дієві інструменти для створення інформаційних мап. В подальшому, більшість учасників виразило бажання запустити власні тематичні онлайн мапи для інформування громадськості.
Попереду ще багато індивідуальної роботи учасників над власними ком'юніті медіа - більшість вже запустили власні веб-сайти, які будуть доопрацьовуватись та модернізуватись.
Нагадаємо, що у грудні минулого року III Школа гіперлокальних ком'юніті медіа стартовала першим тренінгом у Краматорську, Донецької області.
Ю.Антощук.
Немає коментарів: