субота, 16 лютого 2013 р.

Хроника аэропортного состязания

Николаевский и херсонский аэропорты расположены так близко, что дальномагистральному авиалайнеру можно и полететь мимо. Пассажиров стало так мало, что жители южных областей еле загружают одесский, который расположен в 120 км западней. Без маркетинга аэропорт Николаева, который расположен аккурат в центре "золотого треугольника" потемкинских городов, не реанимировать. Один рейс на Москву трудно "выдать" за работающий аэропорт с пропускной способностью несколько сотен пассажиров в час! И тут не директоров нужно менять, а стратегию маркетинга заказывать!

Но в Херсоне аэропорт вообще не работал и оказался в списке приоритетов тамошнего губернатора.

 

«Аеродром Херсон вже отримав свідоцтво про реєстрацію, це означає, що його внесено до Державного реєстру цивільних аеродромів України. Тобто зараз ми крок за кроком наближаємося до основної мети – його запуску», - про це повідомив голова обласної державної адміністрації Микола Костяк під час виїзної робочої наради щодо перевірки стану виконання робіт по відновленню функціонування аеродрому Херсон, яка відбулася за участю голови обласної ради Віктора Пелиха та в.о. директора КП «Херсонські авіалінії» Херсонської обласної ради Ярослава Агафонова.

На території аеродрому вже зараз виконано комплекс робіт з реконструкції аеровокзального комплексу, зони митного і паспортного контролю та інших технічних приміщень. Триває ремонт і злітно-посадкової смуги. Для функціонування аеродрому підготовлена до експлуатації транспортна техніка, зокрема, два пасажирських трапа.

Крім того, нещодавно було вирішено питання щодо визначення меж земельної ділянки і отримано акт землекористування. Комунальному підприємству «Херсонські авіалінії» надано у постійне користування майже 298 га із земель державної власності, що затверджено відповідним проектом землеустрою.

Появятся ли пассажиры и рейсы в Херсонском аэропорту увидим скоро. А также предстоит оценить чей путь к восстановлению регулярных авиаперевозок между столицей и областными центрами юга более эффективен. Пока дорога по степи разрушена зимой, можно очень быстро "вернуть" пассажиров в воздушные лайнеры!

Если рассматривать аэропорт исключительно как объект капиталовложениий, а не транспортной инфраструктуры, то его можно еще одну пятилетку держать на замке. Только не понятно, как инвестиции привлекать без аэропорта?!

 

 



Немає коментарів: