четвер, 13 вересня 2012 р.

СЛОГАН «КРАЩА МЕРЕЖА» під сумнівом


Антимонопольний комітет України надав рекомендаційні роз’яснення одній із торговельних мереж щодо використання у рекламі слогану «Краща мережа супермаркетів України 2011 року».
У роз’ясненні зазначено, що використання в рекламі такого слогану міститиме ознаки порушення конкуренційного законодавства.
Як встановив Комітет, незалежне онлайн-опитування, на яке спиралася компанія під час визначення слогану, охопило незначну кількість торгових мереж, які здійснюють діяльність в Україні.
При цьому, панель об’єктів дослідження становила неоднорідні як загальнодержавні, так і регіональні торгові мережі, які до того ж працюють, використовуючи магазини різного формату – від супермаркетів до магазинів біля дому.

Крім того, в Комітеті відсутні докази репрезентативності вибірки для визначення ступеня довіри споживачів до мереж роздрібної торгівлі. А також, компанія не надала документів про те, що дане опитування визнано відповідними соціологічними колами України.

Як відомо, з метою запобігання порушенням конкуренційного законодавства та підвищення передбачуваності при його застосуванні, законодавством передбачена можливість надавати суб'єктам господарювання висновки у формі рекомендаційних роз'яснень щодо відповідності їх дій положенням статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Прес-служба АМКУ

Немає коментарів:

Дописати коментар