середа, 18 січня 2012 р.

Вчітеля опановують медіаосвіту. Анонс

19-20 січня 2012 р. семінаром «Практична медіаосвіта» в Миколаєві розпочнеться серія навчальних програм для вчителів – учасників експерименту, започаткована Академією Української Преси в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України. Разом з миколаївськими педагогами його учасниками стануть вчителі Криму. Лектори – проф., д.ф.н., В.Ф.Іванов - президент АУП, к.п.н. Л.А. Найдьонова - завідувачка лабораторії масової комунікації та медіа-освіти, заступник директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України та інші. Темами занять стануть «Медіа і громадська думка», «Порядок денний і медіа», «Український медіа простір: тенденції розвитку».

Захід пройде за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

З 2011 року розпочався всеукраїнський експеримент з впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес у загальноосвітніх закладах України, який відбувається у 7 областях та м. Києві. До експерименту«Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів» долучились 80 шкіл, в тому числі Миколаївська область представлена найбільшим числом учасників - 15 закладами. Координатором експерименту на Миколаївщині виступає Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
Сучасна медіаосвіту позиціонується «як частину основних прав громадян на свободу висловлювання і права на інформацію, як один з вагомих інструментів підтримки демократії». На сьогодні медіаосвіта вже близько двох десятиліть як впроваджена у сталих демократичних суспільствах: переважно медіаосвіта є частиною шкільних програм, окремим предметом або інтегрована в предмети, які передбачають вивчення рідної мови та культури, суспільних наук.



Оксана Волошенюк, 
Директор Академії Української преси

Немає коментарів:

Дописати коментар